هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد
هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

هـــرکَــس... هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

زنــدگیــم "خــآصـه" چــون خـدآم خـوآستـه

آقـــღـــــای من...

آقـــღـــــای من...

.

هیچ 
فقط خواســـتم بــگویم 

 دیوانهـ وار دوستتــــ دارم


!♥

کـــــــاش ....

صــــدای بعضــی ها رو

می شــــد بــــــوسید..!!

مخصــــوصا وقتـــــی...

اســمتو صــــدا می زنن...!!♥

...به سلامتی

...به سلامتی دختری که خنده و شوخی ها و لوس بازی هاش فقـــــــــــــط واسه عشـــــــــقشه..با پسر غریبه شوخی نمیکنه ،نمیخنده ... میدونه عشقش اذیت میشه با این کار ...

از ترس فاسد...


از ترس فاسد شدن دلت را حراج نکن!
خشک کردن هنوز هم جواب میدهد ...


نگاه....


ساده بگویم....
نگاه....

زاده ی علاقه است

اگر دوچشم روشن عشق به تو نگاه کند...
دیگر تو از آن خود نیستی...


دل......

دل......

اتفاقی ترین اشتباه دنیاستــــــ !

بسته میشود آنــــــجا که نباید ؛

کنــ   ــده میشود از جایی که نبــاید . . .



تو دنیایت پر از ...


تو دنیایت پر از من هاست !

من دنیایم در تو خلاصه می شود !

و بعد اسم ِ هردویمان را


  عاشق

می گذارند ...!



گنجشکانی که رد تو را.....


گنجشکانی که رد تو را دیروز
درخت به درخت
و خیابان به خیابان
دنبال کرده‌اند
خدا می‌داند چه دیده‌اند
که جیک‌شان دیگر در نمی‌آید


مهلت بده...


مهلت بده
میروم ...

فقط پایت را بردار تا غرورم را جمع کنم....!


بـَعضـی از آدمـا....


بـَعضـی از آدمـا عـیـن بـارون مـی مـونـنـد
اولش کـه میان بهت طراوت میدن شادی میدن ...
ولی آخرش ...
زندگیتو با گِل و شل یکی میکنن ...
مراقب آدمای بارون صفت باشید ...

تو نباید خاکی باشی که آخرش گِل بشی ... !!!


دلِ سبــــــزم را گـره زد ...... و رفت تا بـــــــه آرزوهـــایش برسـد
من فقط یک واسطه بودم
دل را خدا داد و تو هم بردی

زیــ ــبــا تـریـــטּ یـاבבاشـتــ روے یــ ـפֿـــچــالــ :


قـــــ ـ ـ ـ ـــهر بـــســ ــﮧ... 


وقــ ــتــیــ اومـــבے פֿـــونـــﮧ ، بــغــلـم کـــ ــטּ لـعـنــتـــے....

بعضی وقت ها 
هرگز نرسیدن بهتر از
دیر رسیدن است

خـدایا ؟کـمـی بــیـا جــلــوتــر . .مـی خـواهــمــ در گوشــت چــیــزی بـگـویم . . . !ایـن یـک اعــتـرافـــ اســت . . .مــن بـی او دوامــ نــمی آورمــ . . .حــتــی تــا صــبح فـــردا . . . !.!...

وقتی تلفن زنگ می زند
یعنی از یاد نرفته ای
حتی اگر به اشتباه شماره ات را گرفته باشند
ببین دوست من!
در این دنیا
خیلی از آدم ها هستند که
شماره شان حتی به اشتباه گرفته نمی شود...