هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد
هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

هـــرکَــس... هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

زنــدگیــم "خــآصـه" چــون خـدآم خـوآستـه

مـناسـب‌ تـرین



.

مـناسـب‌ تـرین فـرد بـرای تـو ،

کسـی‌سـت کـه او را هـمان‌گـونـه کـه هـست دوسـت مـی‌داری .
کـسی کـه تـو اصـلا دوسـت نـداری تـغیـیـرش بـدهـی …

♥ ♥ ♥


.

وقتی مـــــرد با تمام غرورش
با تمام احساسش
با تمام دانه های اشکش
میگوید . . . " دلــــم برایت تنگ شده "
یعـــــنی . . . خیلی دوستــــــت دارد . . . ♥ ♥ ♥

دلم می خواد


.

دلم می خواد وقتی پیر شدم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دخترم یا پسرم ازم پرسید عشقت کی بود....
بتونم با دستم به اتاق اشاره کنم و بگم...
اونجا نشسته !!!


دلتنگ دستاتم

درست همانند کودکی که دست نوازش مادرش را میخواهد

═══════════ ♥ೋღ☃ღೋ♥ ══════════════


♥دختری که حواس اقاشو پرت نکنه کا خیابون 1طرفه رو اشتباهی بره...!

♥  دختری که ﺣﺎﺿﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﺒﺎﺷﻪ ...!
♥ ﺷﯿﻄﻮﻥ ﻧﺒﺎﺷﻪ ... !♥
♥ اقاشو  ﻧﺨﻨﺪﻭنه ...!
♥ ﺍﺯ اقاش ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ ﻧﺨﻮﺍﺩ ...!
♥اب معدنی رو خودش نریزه ..
♥ ﻋﮑﺲ ﻗﺪﯾﻤﯿﺘﻮ ﺍﺯﺕ ﺑﻪ ﺯﻭﺭ ﻧﮕﯿﺮﻩ ...!♥
♥ بدونه ﺣﻖ ﺑﺎ توعه ﺍﻣﺎ ﺑﺎﺯﻡ ﭘﺎ ﻓﺸﺎﺭﯼ ﮐﻨﻪ ...!
♥تو لیوان اقاش اب نخوره...!
♥ ﮔﺎﺯﺕ ﻧﮕﯿﺮﻩ .... !!
♥ به صدای قلب اقاش گوش نده..!♥
♥ ﮔﻮﺷﯿﺖ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﭼﺸﺎﺷﻮ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎﯾﯽ ﻧﮑﻨﻪ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﯿﺖ ... !
♥ ﺑﻪ ﺣﺮﻓﺎ اقاشﮔﻮﺵ ﻧﮑﻨﻪ ... !
♥ ﺩﺧﺘﺮ ﻧﯿﺴﺖ ...
گوشکوبــــه !!!!!

فقط تو..


قلبـــــــ♥ـــــم ...

مثــــــه قبــــــــــــرم ...

فقــــــط جــــــایِ یــــــه نفــــــره ...

خدایا


♥خدایــــــــــــــــــا …

بہ حـــد ڪافے خـــیال بافتم …

و تنـــم ڪردم …

یہ ڪم واقعــــــــــــیت شیرین …

لطفا …

.


.
چه لحظه قشنگیه
که بعد از کلی صبر
عشقت بشه
"همسرت"...

دوستـــ♥ دارمــ


.

دوس دارم ببـرمـت یه جای شلـوغ خیلی شلـوغ وایسـتم
اون وسـط نگـات کنـم!
بگـم اینـارو میبـینـی؟
بگـی آره!
بگـم تو هیـاهـوی همه ایـن آدمـا بازم من چشـمام فقـط دنبـال تو مـیگـرده
دلـم بـرای تـو تنـگ مـیشـه ...♥
صـداهـاشـونـو مـیشـنوی؟
بگـی آره!
بگـم تـو اوج همـین صـداهـا دلـم دنبـال صـدای تـو مـیگـرده ...♥
بگـم حـالا چشـماتـو ببـنـد!
بگـو چـه حسـی داری!
بگـی انگـار گـم شـدم بیـن یـه عـالـمه غـریبـه
♥ بگـم اگـه نبـاشی گـم مـیشـم بیـن یـه دنیـا غـریبـه ♥

دوستت دارم !


دوستت دارم !
بهایش هم هر چه هست !
روی چشمانم . . . !

همین که



همین که پیشمی ، همین که عاشقمی یعنی دنیام بهشته

خدایا



ای خدا مشکل تموم جوونا رو حل کن.همه آمین بگیم.آمین یا رب العالمین

دوستـــ♥ دارمــ


.

فقط همــــین مهــــمه...
که مـــــــن
واقعانـی
دوســــــــــــتت دارمــــــــــــــــــــــــ
ای بهترین ارزوی من
ای زیبا ترین زیباهای دنیا
بودن تو یعنی
همــــــــــــــــــــــــــــــــــه چیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــز
.
.
.
عاشقانه میگویم
هی تــــو...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
            
دوســــــــــــتت دارمــــــــــــــــــــــــ