هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد
هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

هـــرکَــس... هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

زنــدگیــم "خــآصـه" چــون خـدآم خـوآستـه

باید فراموشت کنم اما....

 
 
  باید فراموشت کنم

                             چندیست تمرین می کنم

   من می توانم ! می شود !

                                  آرام تلقین می کنم 

   حالم ، نه ، اصلا خوب نیست ....

                                     تا بعد، بهتر می شود ....

فکری برای این دلِ آرام غمگین می کنم

                              من می پذیرم رفته ای 

و بر نمی گردی همین !

                              خود را برای درک این 

صد بار تحسین می کنم

                            کم کم ز یادم می روی 

این روزگار و رسم اوست !

                         این جمله را با تلخی اش 

  صد بار تضمین میکنم 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد