هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد
هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

هـــرکَــس... هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

زنــدگیــم "خــآصـه" چــون خـدآم خـوآستـه

عاشقانه دوستش دارم

دوست دارم م..ه..س..ا 

 

   

چرا به من می گویند ،دوستش نداشته باشم 


 مگر دوست داشتن جرم است ؟


 من نمی فهمم که چرا دوست داشتنش مرا به گناه خواهد


 کشاند من گناه نمیکنم من گناه را دوست ندارم


 ولی او را چرا...


 من او را فرا موش نمیکنم ولی گناهش راچرا ...


 من دوستش دارم و اور ا فراموش نمیکنم

 

 ولی گاهی گریز باید کرد و گاهی نمی شود گریخت

 

 وآن لحظه که نمیتوانی از آن بگریزی

 

همان لحظه ای است که من از آن می ترسم ولی آن را تجربه کردم تجربه ای که خدایم ببخشاید و عشق واسطه

 

شود تا بخشیده شوم 


نظرات 2 + ارسال نظر
leyla 1393/01/20 ساعت 18:26

حالا این منم ک از اون لحظه میترسم...!!

سحر 1390/03/03 ساعت 22:40 http://sahar-3pide.blogsky.com

همه ی نوشته هات عالیه حرف ندارن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد