هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد
هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

هـــرکَــس... هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

زنــدگیــم "خــآصـه" چــون خـدآم خـوآستـه

بیمعرفت دوست دارم...

 

من و تــــــــو

برای رسیدن به هم

هیچ چیز کم نداریم به غیر از یک معجزه ...!!!

.
.
.

 

وقتی تو نیستی ،


نگاهم حوصله نمی کند


پایش را از چشمم بیرون بگذارد. . . !

.

.

.

از هیاهو زمین بیزار شده ام !!

سهراب قایق ات جایی برای من دارد؟

.

.

.

چقــدر باید بگذرد؟؟

تا مـن

در مـرور خـاطراتم

وقتی از کنار تــو رد می شوم.

تنـــم نلــرزد…..

بغضــم نگیــرد…..

.

.


.

گاهی دلم از هر چه آدم است می گیرد...!

گاهی  دلم ـ دو کلمه حرف مهربانانه می خواهد...!

نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه به ِ شکل ِ بی تو می میرم...!

ساده شاید ، مثل دلتنگ نباش... فردا روز دیگری ست !

.

.

...

.

شب را دوستـــ ــ ـ دارم ...!

چرا که در تاریکـــ ـی ..

چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!

و هر لحظــــــــ ـه ..

این امیـــــ ـد ..

در درونــــــ ــم ریشه می زند ...

که آمده ای ..

ولی من ندیده ام!

.
.
.
 اشر

درخت هم که باشی

من

دارکوبی می شوم

...

که هفتاد و سه بار

در دقیقه

تو را می بوسد......
.
.
.

می نویسم دوستت دارم و

قایمش میکنم

تو به درد زندگی نمی خوری

تو را باید نوشت و گذاشت

وسط همان شعرها و قصه هایی

که ازشان آمده ای



کاش می فهمیدی قهر میکنم که دستمو محکمتر بگیری... که بلندتر بگی بـــــمــــــون... همیــــن

.

.

.

چقدر سرد است!

وقتی...

می خواهمت و نیستی

.

.

.

وقتی دیر می آیی  ؛

دلم هزار جا نمی رود

یک جا می  رود

آن هم ...

خانه ی رقیبـــ ــ ـ !!

.

.

.

به خــداحافــظـی تــلـخ تـو سـوگــنـد نــشــد
کـه تـو رفــتـی و دلـم ثـانـیـه ای بـنـد نـشـد

 

بـا چـراغـــــی هـمه جـا گـشـتـم و گـشـتـم در شـهـر
هـیــچ کـس ! هــیـچ کـس ایـنجا به تـو مانـنـد نـشـد

 

خواسـتـنـد از تـو بگویـنـد شـبـی شـاعـرها
عـــاقـبـت بـا قــلــم شــرم نوشـتـنـد : نـشـد

.

.

.


در آغوشـم کـ ِ می گیــری

آنقــَــَدر آرام می شوم

کـ ِ فـَـراموش می کنم

بـایـ ـد نفس بکشم ...

.

.

.

حتی عکستم ندارم که بذارم روبروم...

اونقدر نگاش کنم تا بشکنه بغض گلوم...


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/11/18 ساعت 17:05

چرا دلمو شکوندی

... 1390/03/24 ساعت 22:02

هر کسی در دل من جای خودش را دارد
جانشین تو در این سینه خداوند نشد...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد