هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد
هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

هـــرکَــس... هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

زنــدگیــم "خــآصـه" چــون خـدآم خـوآستـه

درد دل...

 

 

  

همیشه میخواستم کسی باشم که بهش افتخار کنی ولی افسوس.. 

همیشه میخواستم کسی باشم که به داشتنش افتخار کنی ولی افسوس.. 

خدایا... 

در دنیا یاری دارم که به اندازه ی تموم دنیا دوستش دارم 

ولی... 

من برایش بازیچه ای هستم که هرگاه خسته شد مرا دور میندازد 

با این حال بازم دوستش دارم 

دوستت دارم 

............................... 

ای خدا خیلی زود ازم گرفتیش خلی زود.............................

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/11/14 ساعت 17:10

منظورت کیه اول اسمش چیه

غریبه. 1390/08/10 ساعت 19:04

حالا که بازیچه ی اونی... بهتره دوسش نداشته باشی. زد زیر قولش...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد