هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد
هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

هـــرکَــس... هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

زنــدگیــم "خــآصـه" چــون خـدآم خـوآستـه

تنهایی....

تنهایی...! 

 

تنهایی... 

این تنها واژه ایست که سالهاست با منه

حالا دگر با بدنم امیخته شده .

هرکجا میروم با من است.دوست ،فیق،نمیدونم هرچی که هست ولی من ازش خوشم نمیاد

دوست ندارم رفیق تنهایی هام تنهایی باشه.

دوست ندارم هرکجا که میروم با من باشد

دگر ازش بیزارم.....

اماچاره ای نیست باید بازهم تحملش کنم.

بازهم هرکجا میروم با منم است

بارها با خدا حرف زدم همیشه ازش خواستم مرا از تنهایی در بیاورد

ولی هربار خدا کلمه ای به منم میگوید

صبر......

اخه تا کی

ازوقتی یادم بوده تنها بودم باز هم صبر...

این صبر کی تموم میشه....

ازش بیزارم بدم میاد

چرا باید هرکجا میروم بامن باشد

چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟!!!

هی....

انقدر صدا زدم گلویم گرفته دیگر نا ندارم بگم

انقدر صدا زیاد است که خدا به حرفای من گوش هم نمیدهد

باشه ...

تاانجایی که یادمه صبر کردم بازهم صبر میکنم

ولی نمیدانم چراقسمت من تنهایی شد

چرا............؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ 


نظرات 4 + ارسال نظر
niloufar 1390/11/26 ساعت 18:20

[ بدون نام ] 1390/11/18 ساعت 17:08

تو همه رو دوست داری من که فکر می کردم فقط من واون رو دوست داری

enghad dar morede tanhaei sohbat nakon to tanha nisti .ham khoda ro dari va ham kasaei ke khili doset daran,yeki az on afradam manam .doset daram amir jooooooooooo0000oooonam

mer30 azizam
gorbooonet beram behem sar zadi
fadat besham manam dost daram
abjii gooooooooooooolam

دیوونه... 1390/08/24 ساعت 20:18

وقتی تنها شدی نا امید نشو
اون موقست که میفهمی خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشیو خودش...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد