هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد
هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

هـــرکَــس... هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

زنــدگیــم "خــآصـه" چــون خـدآم خـوآستـه

ارزو....

 



دردل ازروهایی دارم ارزو هایی تمام زندگی من است.ازمال دنیا تنها قلبی دارم سرشار از ارزوست

ارزو دارم با عشقم را در یک شب بارانی در هوای بهاری در خیابانی بی انتها قدم بزنیم

ارزو دارم هروقط از دنیا دلگیر میشوم سرم رو پاهاش بزارم و گریه کنم

ارزو دارم زمانی که تمام دنیا خرابست او بارایم دیواری باشد که به ان تکیه کنم

ارزو داروم.......

هرگاه از زندگی خسته ام هربار که کسی رو ندارم بهش تکیه کنم هربار که میخوام گریه کنم اما شانه نیست که سنگینی سرم را تحمل کند این جمله را با خود مرور میکنم    زندگی کتابیست پر ماجرا ،هیچوقت آن را بخاطر یک ورقش دور نینداز.  



انگار تمام غم هایم به ناگه از بین میرود برای چند لحظه هم شده خوشهال میشوم ولی باز هم


ܓܓ "تنهاترینم" ܓܓ

نظرات 2 + ارسال نظر

جالبه...قشنگه...هرکسی واسه خودش یه عشقی داره...من عشقو پاک میخوام..پاکتر از خیلی چیزا...توام پاک بخواه تا همیشه باهات بمونه.

مریم 1390/08/21 ساعت 18:41 http://eshqe.blogfa.com

واقعآ زیباست.زندگی کتابی است پر ماجرا.ممنون که اومدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد