هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد
هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

هـــرکَــس... هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

زنــدگیــم "خــآصـه" چــون خـدآم خـوآستـه

دوستـــ♥ دارمــ


.

دوس دارم ببـرمـت یه جای شلـوغ خیلی شلـوغ وایسـتم
اون وسـط نگـات کنـم!
بگـم اینـارو میبـینـی؟
بگـی آره!
بگـم تو هیـاهـوی همه ایـن آدمـا بازم من چشـمام فقـط دنبـال تو مـیگـرده
دلـم بـرای تـو تنـگ مـیشـه ...♥
صـداهـاشـونـو مـیشـنوی؟
بگـی آره!
بگـم تـو اوج همـین صـداهـا دلـم دنبـال صـدای تـو مـیگـرده ...♥
بگـم حـالا چشـماتـو ببـنـد!
بگـو چـه حسـی داری!
بگـی انگـار گـم شـدم بیـن یـه عـالـمه غـریبـه
♥ بگـم اگـه نبـاشی گـم مـیشـم بیـن یـه دنیـا غـریبـه ♥

نظرات 5 + ارسال نظر
amir 1393/03/23 ساعت 09:57 http://sakhtetanhaii.mihanblog.com

روز مرگم در آخرین نفسم...

فقط یه چیز به او خواهم گفت:

اونطوری نه!

اینطوری میرن!!!!

amir 1393/03/23 ساعت 09:56 http://sakhtetanhaii.mihanblog.com

مرا بی وفا خطاب میکنند!

اما ای کاش می گفتند:من بی وفای کدام باوفا بودم...!!!

حالا دیگر

نه اردی - به بهشت می رسد،

نه من به دست های تو

کاش

بادی بوزد

بارانی ببارد

عطرتو پخش شود روی نگاه خسته شعمدانی

خیالت باشد وچشم های من

خواب شوم و بازخوابم تو را ببیند

nargol 1393/03/13 ساعت 11:20

خیلی رومانتیک و عخشولانه بود بسیارلایک داشت.;-)

leyla 1393/03/12 ساعت 23:46

ای جووووووونم.آقایی عااااااااشقتممممممممم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد