هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد
هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

هـــرکَــس... هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

زنــدگیــم "خــآصـه" چــون خـدآم خـوآستـه

زن است دیگر....



.
زن است دیگر گاهی غر دارد...بهانه دارد..بغض های واقعی دارد

...قهرهای الکی دارد...و تمام اینها برای این است ک چیزی کم دارد...

گوش بسپار و صبوری کن او آغوش امن عشق راطلب دارد...

برای درک زوایای دلش باید مرد بود...

مرد زندگیش باش تا زنانه مردانگی کند.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام

_______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥________♥████♥
__♥████████████████████████♥___________♥███♥
_♥███████████████████████████♥__________♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥




           ♥  آپم         ♥

                   ♥                     ♥

             ♥آپم                   ♥

              ♥

           ♥                   ♥       ♥

                      ♥آپم

                             ♥      ♥

    ♥         ♥
آپم

     ♥

             ♥         ♥



             ♥                   ♥

آپم
  ♥             ♥

     ♥

           ♥           ♥آپم

                   ♥                     ♥
آپم
 ♥                     ♥

             ♥                   ♥

              ♥
♥             ♥آپم

     ♥

           ♥           ♥

                   ♥                     ♥

             ♥                 آپم  ♥

              ♥

           ♥                   ♥       ♥

                      ♥

                             ♥      ♥
آپم

    ♥         ♥

    ♥   ♥☻♥مـــــــــــــنــــــــــتظــــــــرتــــــــــــــــــــم♥☻♥

leyla 1393/07/18 ساعت 13:35

مرد من ...؟؟!!
مهربانم ...؟؟!!
مخاطب عاشقانه های من ...؟؟!!
زن نبوده ای که بدانی دستهای مردانه ات که در دستم باشد حکم تمام دنیا را برایم دارد ...!!
من عاشق مردی شده ام که در روزهای بارانی برای دلم چتر میگیرد ....!!
مرد رویاهای من ...؟؟!!
بگذار هرچه میخواهد بشود ...!!
تاوقتی دستهای گرمت را در دست دارم خوشبختم ....!!
بگذار زمان از حسادت بترکد ...!!
من عاشق مردی هستم که زمین مانند او ندارد ....!!
من بی تو ....!!
از تمام آفرینش بیگانه ام ...!!
زن بودن خوب است وقتی ...!!
ازتمام مذکرهای دنیا ...!!
پای تو در میان باشد ....!!
نمیدانی چه کیفی دارد خانوم بودن برای تو ....!!
قول میدهم ....!!
بانوی تمام لحظاتت باشم ....!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد