هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد
هـــرکَــس...  هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

هـــرکَــس... هــرچیـــزی را عـــاشــقـانــه بـخـــواهــد به آن مـیرســـد

زنــدگیــم "خــآصـه" چــون خـدآم خـوآستـه


ღ☃ღ
خدایــــــــــــا التمـــــــــــاست مــــــی کنـــــــــم
همــــــه دنیــــــــــایـــــــت ارزانــــــــــیِ دیگــــــــــــران !
ولــــــــــــــــی …
آنــکـــــــــــه دنـیــــــــــایِ من اســــــــــت …
مـــــــــــــــــــــالِ دیــگـــــــــــری نبــــــــــاشـــد …

نظرات 1 + ارسال نظر
آ . د . م 1393/10/02 ساعت 11:31 http://1adam.blogsky.com/

سلام
با این جملت میدونی یاد چی افتادم ؟!
شیطان گفت : من فقط سجده نمیکنم ولی بعدش تو را چنان عبادتی کنم که هیچکس آنگونه تو را نپرستیده!
مثلا طرف میگه من فقط یبار فلان گناه رو میکنم اما تا آخر عمرم هیچ گناهی نمیکنم !
( 1 اختلاس از بیت المال و دیگر هیچ ... )
صرفا این یادم اومد شاید ربطی به جمله شما نداشته باشه !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد